Welcome to City Life RPG

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customise your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Casey

Full member
  • Content count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Excellent

About Casey

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/08/96

Contact Methods

  • Skype
    lowlife139

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Ohio
  • Interests
    you

Home address

  • Country
    United States

Recent Profile Visitors

2,053 profile views
  1. Happy Birthday Casey!

  2. Can someone teach me how to cl3?

    1. prezantz

      prezantz

      i can teach you how toe dougie

    2. EchelonHawkeye

      EchelonHawkeye

      Yeah, if I see ya on I can catch you up.

  3. need some encouragement to start playing city life again. <<< drunk as titties

  4. Happy Birthday Casey!

  5. I just got the job to design and draw a kids skin care product line for a major company!!! I haven't even been in college yet!!! holy. shit.

    1. Show previous comments  5 more
    2. Casey

      Casey

      i am really busy but i dont run on much sleep. maybe like 4 hours every night i find sleep a waste of life and time. i got 3 jobs now one making sandwiches one baby sitting and one making logos now for companies. not only that but im also in college but i manage to still have time for my life. part of the reason i havent been on haha but im making bank now so i dont really mindXD

    3. Casey

      Casey

      what were you too busy doing to turn down a president of Togo job?

    4. Sjonkovic

      Sjonkovic

      Congratz!

      Hope it works out well and perhaps more jobs like it will follow.

  6. happy late birthday evo.

  7. anyone remember me? lol

    1. Show previous comments  8 more
    2. CheefReef
    3. Deadeye

      Deadeye

      we've missed you

    4. Casey

      Casey

      lol thanks fallen... haha i might not be back on citylife till summer. might be buying LFC's computer setup or building my own :D but its gonna take a while. determined for a 6 monitor setup!!!

  8. How much kief could a chief kief chief, if a chief kief could chief kief?

  9. add me on snapchat i have 6 hours of alternative school for the next week! caseycakes13131

  10. im gonna be a professional hackysacker when i grow up

  11. hahha my profile song is dedicated to evo. ive never heard such a more accurate song for you

    1. Show previous comments  1 more
    2. Josiah916

      Josiah916

      I hate that song so much.

    3. Casey

      Casey

      i do too its over played kinda like evo lol

    4. Josiah916

      Josiah916

      lol, I used to work at a bowling ally in my town it is full of rednecks I would hear that song at least 50 to 100 times a night.

  12. who am i dedicating my next profile song to?

    1. Show previous comments  4 more
    2. lordofchaos2012
    3. Casey

      Casey

      lol evo i dont even have a cat. never have. hahah and crimson commented first hahaha ill find som3thing good.

    4. AWSOM
  13. next big thing is jobing guys. gawd get with the times

    1. Show previous comments  2 more
    2. AWSOM
    3. xXFallenAngelXx

      xXFallenAngelXx

      sorry to disappoint you but Jobing is so yesterday.

    4. Casey

      Casey

      yea i know! schooling is the new in XD